vineri, 13 februarie 2015

doamne ce frumos pleacă iarna




nu iarna nu mă vrea şi la o adică nici eu pe ea mă tot întreb ce am făcut de mi-e sortit să mă trezesc cu ea în fiecare an să mă exaspereze să-mi ia cuvintele să le pună ştreangul să-mi spună că nu nu a făcut nimic doar le pune puţin la punct dar eu m-am săturat şi iar m-am săturat să văd cum joacă şah cu cerul şi asfaltul şi tot ea iese învingătoare şi iar îmi loveşte cuvintele cu bulgări de gheaţă mă lasă fără pansamente nu o pot alunga nu o pot alunga dar ce frumos aş alunga-o şi doamne ce frumos aş privi cum pleacă dar va pleca ştiu că va pleca pentru că nu-i aşa ea este o înşiruire de alb frig cenuşiu tristeţe care fumegă şi are o inflexiune nestăpânită a vocii mai ales când îmi spune că o să revină de mă face să înnebunesc aş vrea să nu o fi cunoscut deoarece atunci când nu cunoşti ceva nu ai de unde să ştii cât îţi lipseşte a fost cel mai eliberator moment când i-am spus că le-aş da voie cuvintelor să-i pună ei ştreangul doar aşa să o pună puţin la punct.     

Iasmina.  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu