luni, 21 octombrie 2013

Să îţi spun...



vreau să îţi spun că îmi plac reminiscenţele
să îţi spun că încă obişnuiesc să fiu mefientă
să îţi spun că îmi place orice sună a plecare
să îţi spun că îmi place cuvântul târziu
să îţi spun că mâinile mele au rămas la fel de reci
să îţi spun că îmi place să vorbesc cu tăcerea
să îţi spun că am şi eu obsesiile mele
să îţi spun că una dintre ele sunt cuvintele
să îţi spun că îmi place să rătăcesc pe străzile poeziei
să îţi spun că nu îmi plac răscrucile de drum
să îţi spun că încă îţi recunosc glasul
să îţi spun că încă mai pictez cu vocabule
să îţi spun că îmi place departe 
să îţi spun că îmi place prea mult singură
să îţi spun că îmi place să-mi las tâmplele pe genunchi 
să îţi spun că nu îmi place să strig numele cuiva
să îţi spun că nu mai doresc să te caut pe alte bolte cereşti
să îţi spun că nu ajung acolo decât peste câteva versuri
să îţi spun că într-o zi ne vom scrie pe propriile chipuri
să îţi spun că vom simţi vântul de pe o culme ascunsă  

...

şi mai vreau să îţi spun că niciodată
chiar dacă vor trece multe versuri
multe poezii
multe cuvinte
niciodată nu voi uita cum e să îmi amintesc de tine.    

Iasmina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu