sâmbătă, 16 noiembrie 2013

În timp ce vântul adie



vreau să mă reîntâlnesc cu mine  
să îmi reîntâlnesc vechile temeri
să îmi reîntâlnesc confuziile
năzuinţele
nostalgiile
paginile rupte din mine
paginile nescrise
să reîntâlnesc cei patru pereţi
pe care i-am scrijelit cu o fericire ascunsă
linia melodică a anotimpului
care nu va mai ajunge vreodată
să-mi numere paşii grăbiţi spre nicăieri
aşteptarea inertă
calmă
literele care se scurg de pe pânza imaginaţiei
tot ce nu voi întâlni în răstimpul unei adieri 

orice nu va ajunge la mine
va şti că mă ascund în acelaşi loc
că nu mă îndrept spre orice găseşte drum înapoi
că nici eu nu mă întorc înapoi
că aştept ziua în care mă voi reîntâlni
şi îmi voi spune cât de multe am trăit fără mine
 
Iasmina.

Imagine realizată de Ferchi Sebastian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu