duminică, 16 martie 2014

Teatru nocturn



e una din nopţile mele liniştite
care s-a convertit în clişeu
în care mă privesc cuvintele 
exoftalmic
îmi transmit cu nonşalanţă
să mă alătur lor
ca de obicei
îmi promit multe nopţi inspirate
le-am crezut cândva
mai târziu am aflat
cât de insidioase sunt
măcar le-am reţinut glasul
atât de recognoscibil
obositoare apariţii spectrale
apariţii deletere
atunci când nu le poţi aşeza
şi cu mişcări haotice
se retrag şi reapar
până când se sastisesc
şi mă lasă în noaptea mea liniştită
mă bucur
acum pot să-l citesc în voie pe Pleşu. 

Iasmina. 



 Imagine preluată de pe: http://www.deviantart.com/art/Timelapse-Frame-440715461

2 comentarii:

  1. mda, am citit si pot sa spun ca mi-a placut. e clar, ai talent, intrebarea e ce faci cu el?
    tine-o tot asa! sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere