joi, 14 februarie 2013

Deşert



Privesc orizontul din mine
cu aceeaşi înfiorare...
Şi mă înspăimântă gândul
că azi sau poate mâine...

am să-i zăresc mărginirea.
Mă sfredeleşte o senzaţie samavolnică. 

Dacă într-o zi cuvintele nu-şi vor mai arăta chipul?

Acel chip îngreunat de plenitudinea
înţelesurilor care zace în ele... 

Şi mă cutremur când simt urma 
de înstrăinare, acea înstrăinare
dintre ele şi mine. 

Dacă într-o zi nu ne-am mai întâlni
pe-aceeaşi cale – cea a imaginaţiei,
a eternului în etern? 

Dacă într-o zi strigătul meu 
va fi doar tăcere în urma lor?
Va rămâne durere... dor?

Dacă într-o zi se vor rătăci
sau se vor întoarce în neant...
Şi în nimic se vor adânci...

Nu va exista un alt supleant... 

Doar un deşert ce-şi va contempla
suferinţa în mii  şi mii 
de bucăţi de sticlă înfipte
în propria-i tăcere.     

Iasmina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu